[cmsms_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_overlay_opacity=”50″ data_color_overlay=”#000000″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_bg_color=”#ffffff” data_color=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsms_column data_width=”2/3″][cmsms_text animation_delay=”0″]
De când PSD a preluat guvernarea, la finalul anului 2016, în România s-au finalizat 56 de kilometri de autostradă – mici fragmente din șoselele care leagă Transilvania de punctele de ieșire către Vest, Nădlac și Borș.
Bucățile de autostradă din Transilvania evoluează cel mai repede, legând această regiune de Vest, prin Ungaria, în timp ce Muntenia se bucură de vechile autostrăzi A1 și A2, precum și de capătul A3, București-Ploiești, care se opresc însă toate până în Carpați.
Moldova este izolată total de restul țării, precum și de exterior, la nivel de infrastructură rutieră, neexistând legături rutiere rapide cu Transilvania, iar înspre sud bucurându-se doar de „drumul expres” cu o bandă și jumătate pe sens.
de Andrei Luca Popescu, Radio Europa Liberă, 21 iunie 2019
[/cmsms_text][/cmsms_column][cmsms_column data_width=”1/3″][cmsms_button button_link=”https://moldova.europalibera.org/a/lipsa-autostr%C4%83zilor-scindeaz%C4%83-rom%C3%A2nia/30012482.html?fbclid=IwAR24b2wpURLTCGvP8XS72RLi71Th-Sz7Ez3HE4uvupE_HC1EvF-Q7qNPgv8″ button_target=”blank” button_text_align=”center” button_font_weight=”100″ button_font_style=”normal” button_border_style=”solid” animation_delay=”0″]RADIO EUROPA LIBERĂ[/cmsms_button][/cmsms_column][/cmsms_row]